Pogosto zastavljena vprašanja
SPLOŠNI POGOJI DELOVANJA SPLETNE TRGOVINE
1. Ali moram za nakup v spletni trgovini ustvariti uporabniški račun?
2. Ali lahko nakup opravijo tudi podjetja?
3. Ali izdelke iz vaše spletne trgovine dostavite na dom?
- Izdelke iz spletne trgovine prek paketne dostave DPD prejmete okvirno v 3 delovnih dneh po naročilu. V primeru, da artikla ob naročilu nimamo na zalogi, kupca obvestimo o možnem datumu dobave.
- Iverne plošče, razrezane po meri, pohištvene elemente in sestavljeno pohištvo (npr. predalnike) izdelamo po prejemu plačila na naš transakcijski račun. Roki dostave so naslednji:
- Za enostavna naročila (razrez in robljenje plošč): 5-7 delovnih dni
- Za zahtevnejša naročila (poleg razreza še CNC obdelava materiala ali sestavljanje): 12-14 delovnih dni.
Pridržujemo si pravico do spremembe terminov dostave, o čemer bomo predhodno obvestili kupce in se z njimi dogovorili za nov datum dostave.
Cenik dostave
Cenik dostave si lahko ogledate tukaj.
4. Koliko časa bom čakal na izdelke, ki sem jih naročil?
- Izdelke iz spletne trgovine prek dostavne službe DPD prejmete okvirno v 3 delovnih dneh po naročilu. V primeru, da artikla ob naročilu nimamo na zalogi, kupca obvestimo o možnem datumu dobave.
- Iverne plošče, razrezane po meri, pohištvene elemente in sestavljeno pohištvo (npr. predalnike) izdelamo po prejemu plačila na naš transakcijski račun. Roki dostave so naslednji:
- Za enostavna naročila (razrez in robljenje plošč): 5-7 delovnih dni
- Za zahtevnejša naročila (poleg razreza še CNC obdelava materiala ali sestavljanje): 15-20 delovnih dni.
Pridržujemo si pravico do spremembe terminov dostave, o čemer bomo predhodno obvestili kupce in se z njimi dogovorili za nov datum dostave.
5. Ali lahko naročilo dostavite tudi na moj službeni naslov?
6. Kako vem, kdaj je bilo moje naročilo odpremljeno oziroma, kdaj bo pripravljeno na prevzem?
7. Kakšni so stroški dostave?
8. Kakšne oblike plačila imam na razpolago?
9. Ali ob zaključku nakupa prejmem potrdilo o opravljenem nakupu?

10. V kakšni obliki prejmem predračun?
11. Zakaj moram razrez ivernih plošč in pisalne mize plačati po predračunu?
12. Kje lahko preverim podrobnosti oddanega naročila?
13. Kako lahko preverim, ali ste prejeli moje plačilo naročenih izdelkov?
14. V kakšni obliki prevzamem razrezane plošče?
15. Kaj lahko storim, če sem na izdanem računu opazil napako?
16. Ali lahko izdelek vrnem, če z njim nisem zadovoljen?
17. Kaj lahko storim, če ugotovim, da je izdelek poškodovan ali pokvarjen?
Stvarna napaka
- nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost artikla se preveri z običajnim izdelkom enake vrste in ob upoštevanju morebitnih izjav proizvajalca oziroma z navedbami na samem artiklu.
Garancija in reklamacije
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Obrazec za vračilo artikla v garancijo najdete TUKAJ. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru nas lahko kontaktirate in potrudili se bomo zagotoviti ažurno informacijo.
Za pohištvene elemente in pohištvo, naročeno v naši spletni trgovini, velja enoletni garancijski rok. Garancija se uveljavlja s predložitvijo računa. Obrazec za vračilo artikla v garancijo najdete TUKAJ.
Garancijski rok začne teči z dnem prevzema blaga s strani kupca.
Priporočamo vam, da ste pri naročilu razreza plošč zelo pozorni in natančni, da bodo vaše meritve pravilne, saj se boste tako izognili mnogim nevšečnostim in težavam pri vašem nadaljnjem delu. Izdelek, ki bi bil napačno izdelan v našem podjetju, bomo v najkrajšem možnem času nadomestili z novim. V primeru, da kupec pri oddaji naročila razreza plošč naredi napako (npr. napaka pri merjenju), le-ta ni upravičen do reklamacije. Izdelek v tem primeru predelamo le proti plačilu.
18. Cena izdelka se je po mojem nakupu v spletni trgovini spremenila. Katera cena je pravilna?
19. Ali cene na spletni strani vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV)?
20. Kako skrbite za mojo varnost in zasebnost?
Zavezujemo se, da bomo varovali zaupnost podatkov, ki nam jih posredujete in jih bomo uporabljali izključno za namen, za katerega so nam bili posredovani. Storili bomo vse potrebno, da bo zaupnost podatkov in zasebnost uporabnikov zaščitena pred morebitnimi kršitvami in zlorabami.
Katere osebne podatke zbiramo in obdelujemo?
Vse obiskovalce naše spletne strani spremljamo s pomočjo t. i. piškotkov. Več podrobnosti in možnosti nastavitev piškotkov si lahko preberete na tej povezavi. Ko obiščete našo spletno spletno stran, avtomatično spremljamo splošne podatke (vrsta spletnega brskalnika, obiskane strani, povprečen čas obiska na spletni strani, vrsta naprave, s katero dostopate do spletne strani). Te podatke uporabljamo izključno za spremljanje in analizo obiska naše spletne strani ter posledično načrtovanje izboljšav in marketinških aktivnosti.
- Ob registraciji uporabniškega računa se strinjate, da z vaše strani pridobimo tudi: Ime in priimek, elektronski naslov, naslov za dostavo, telefonsko številko, uporabniško ime in geslo v šifrirani obliki; davčno številko, če ste pravna oseba.
Te podatke potrebujemo, da lahko vodimo vaš uporabniški račun. Če ste z uporabniškim računom opravili nakup, osebne podatke uporabimo tudi za obdelavo vašega naročila (obveščanje o prejemu naročila, o odpremi naročila, spremljanje plačila itd.). Osebne podatke hranimo do vašega preklica oziroma izbrisa uporabniškega računa.
- Ob nakupu (z registracijo ali brez registracije uporabniškega računa) se strinjate, da z vaše strani pridobimo tudi: Ime in priimek, elektronski naslov, naslov za dostavo, telefonsko številko; davčno številko, če ste pravna oseba.
Te podatke potrebujemo, da lahko uspešno obdelamo vaše naročilo (obveščanje o prejemu naročila, o odpremi naročila, spremljanje plačila itd.). Osebne podatke hranimo skladno z zakonsko določenimi roki, ki zadevajo reklamacije, uveljavljanje odškodninskih zahtev in hrambo računovodske dokumentacije.
- Ob prijavi na e-novice se strinjate, da z vaše strani pridobimo tudi: Ime, priimek in elektronski naslov
- Ob oddaji povpraševanja se strinjate, da z vaše strani pridobimo tudi: Ime in priimek, telefonsko številko, elektronski naslov; davčno številko, če ste pravna oseba.
Osebne podatke potrebujemo, da lahko z vami stopimo v stik in vam pripravimo ponudbo za naše izdelke ter storitve. Pripravljene ponudbe in z njimi povezane osebne podatke hranimo 5 let zaradi internih potreb po zagotavljanju primerjave kalkulacij, analize cen storitev in podobno.
Vaše osebne podatke zbiramo in uporabljamo samo za namen, za katerega ste nam jih posredovali.
PRAVNA PODLAGA:
Osebne podatke zbiramo na podlagi pogodbenega sodelovanja ali na podlagi vašega soglasja.
SHRANJEVANJE PODATKOV:
Osebne podatke, ki ste nam jih poslali v okviru pogodbenega sodelovanja (oddaja naročila oziroma nakup), hranimo v skladu z veljavno zakonodajo. Osebne podatke, ki ste jih posredovali ob oddaji povpraševanja, hranimo 5 let. Osebne podatke, ki ste nam jih posredovali ob registraciji uporabniškega računa in ob prijavi na e-novice, hranimo do vašega preklica. Soglasje za obdelavo osebnih podatkov lahko kadarkoli prekličete.
POSREDOVANJE OSEBNIH PODATKOV:
Osebne podatke obdelujemo za lastne namene in jih ne posredujemo tretjim osebam ali organizacijam. Prav tako vaših podatkov ne posredujemo izven držav EU. Vaše podatke posredujemo izključno nekaterim pogodbenim partnerjem za zagotavljanje našega nemotenega poslovanja (npr. pogodbene dostavne službe, računalniški inženiring za vzdrževanje računovodskega programa).
VAŠE PRAVICE:
V skladu s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov imate pravico do seznanitve o tem, kakšne podatke o vas zbiramo. Poleg tega imate pravico do popravka podatkov, pravico do omejitve obdelave, pravico do izbrisa podatkov ter pravico do prenosljivosti podatkov.
Če želite uveljavljati katerokoli od teh pravic, nam pošljite pisni zahtevek in v njem navedite ime, priimek ter elektronski naslov. Zahtevek lahko pošljete po elektronski pošti na naslov info[at]hobistudio.si ali po navadni pošti na naslov:
Ivertek d.o.o.
Gorenjska cesta 12b
1215 Medvode
Pravico imate tudi do pritožbe nad obdelavo osebnih podatkov, ki jo predložite Informacijskemu pooblaščencu.
21. Želim podati pritožbo na vaše poslovanje. Kako lahko to storim?
Oddaja pritožbe
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
22. Kako lahko upravljam piškotke na vaši spletni strani?
Nekaj konkretnih primerov uporabe piškotkov:
- za boljšo uporabniško izkušnjo spletne strani obiskovalcem prilagodimo prikaz vsebine glede na pretekle obiske
- za shranjevanje izbire pri ustvarjanju ožjega izbora naprav in ponudbe ter njihove primerjave
- na delih spletnih mest, kjer je potrebna prijava, vas ohranimo prijavljene
- za prepoznavanje vaše naprave (računalnik, tablica, mobitel), ki omogoča prilagajanje prikaza vsebine vaši napravi
- za spremljanje obiska, kar omogoča preverjanje učinkovitosti prikaza vsebin in ustreznosti oglasov ter stalno izboljšavo spletnih strani
- za delovanje določenih storitev so nujni (npr. spletne banke, spletne trgovine in druge oblike e-poslovanja, …)
Kako upravljati in onemogočiti piškotke na osebnem računalniku?
Chrome
Firefox
Internet Explorer
Microsoft Edge
Opera (stran v angleškem jeziku)
Safari (stran v angleškem jeziku)
Če piškotke izključite, so lahko nekatere možnosti spletne strani onemogočene.
KAKO KUPIM IZDELEK V SPLETNI TRGOVINI
1. Kako naročim izdelek, ki mi je všeč?


2. Kje lahko vidim izdelke, ki sem jih dodal v košarico?

3. Ali lahko v košarici urejam seznam izbranih izdelkov?
Če želite spremeniti količino izdelkov, ki jih želite naročiti, jo preprosto vpišite v polje, kjer je navedena količina izdelkov in kliknite na gumb za osvežitev, ki se nahaja poleg polja za količino izdelkov.

Če želite katerega od izdelkov odstraniti iz košarice, kliknite na gumb

Če želite iz košarice odstraniti vse izdelke, kliknite na gumb

Za nadaljevanje nakupa izberite način nakupa:



4. Ali ob zaključku nakupa prejmem potrdilo o opravljenem nakupu?

5. Ali si lahko izdelek pred naročilom tudi ogledam?
6. V spletni trgovini sem oddal naročilo. Ali ga lahko vseeno prekličem?
7. Kje lahko preverim podrobnosti oddanega naročila?
KAKO NAROČIM IVERNO PLOŠČO?
1. Kakšen je postopek naročila iverne plošče?
1. izberite material, debelino plošče in teksturo oziroma barvo plošče
2. če želite, da bo vaša plošča obrobljena: kliknite na puščice ob plošči in izberite debelino ter barvo robu
3. vpišite želeno dolžino in širino plošče v milimetrih ter želeno količino
4. izberite namen, za katerega želite ploščo uporabiti (ali gre za dno, vrata, hrbtišče omare ...). To je za nas pomemben podatek, saj bomo na podlagi tega lahko pravilno določili smer odreza plošče glede na potek letnic na ploščah z lesnimi dekorji. Če dane izbire ne ustrezajo opisu elementa, kliknite na možnost »Drugo«. Odprlo se bo dodatno polje, kamor lahko sami vnesete opis elementa.
5. v polje za »Opombe« dopišite, če želite, da plošče dodatno obdelamo, npr. pripravimo izvrtine za odmične spone na vratcih za omarice.

6. Na dnu strani lahko skozi celoten postopek vnosa podatkov spremljate povzetek naročila plošče, ki jo trenutno naročate. V njem so vidne izbrana tekstura, površina, debelina in količina posamezne plošče, sproti pa se izračunava tudi njena cena.
7. Preverite, ali so vneseni podatki pravilni, nato pa kliknite na gumb


8. Podatki o izbrani plošči se vam bodo prikazali na dnu strani v rubriki »Izbrana naročila«. Za naročilo dodatnih plošč ponovite zgoraj opisan postopek.

9. Ko želite z naročanjem plošč zaključiti, kliknite na gumb


Do shranjenih plošč dostopate s klikom na gumb

2. V aplikaciji za naročanje ivernih plošč sem opazil gumb »Shrani«. Kaj lahko naredim s tem ukazom?

Do shranjenih plošč dostopate s klikom na gumb

3. Ali moram na oplemenitenih ivernih ploščah naročiti tudi rob?

4. Kakšna je razlika med robovi - folijo 0,5 mm in ABS 2 mm?
5. Ali moram od želene dimenzije plošč odšteti debelino robu?
6. Ali lahko naročim tudi izvrtine za odmične spone ali izvrtine za mozničenje?
7. Ali se dodatne storitve obračunajo v ceni naročila razreza plošč, ki jo vidim v aplikaciji?
8. V vaši aplikaciji ne morem naročiti plošče z zaboljenim odrezom. Kaj lahko storim?
9. Ali moram naročilo nujno oddati prek spletne aplikacije?
10. Ali obstaja omejitev glede minimalnega naročila?
11. Zakaj moram razrez plošč plačati po predračunu?
12. Kakšna je veljavnost predračuna za razrez plošč?
13. Kakšen je rok izdelave naročenih plošč?
- Za enostavna naročila (razrez in robljenje plošč): 5-7 delovnih dni
- Za zahtevnejša naročila (poleg razreza še CNC obdelava materiala ali sestavljanje): 15-20 delovnih dni.
14. V kakšni obliki prevzamem razrezane plošče?
15. Naročil sem iverne plošče, s katerimi bi si želel sestaviti omaro. Ali mi jo lahko tudi sestavite in montirate?
KAKO IZBEREM PRAVI MATERIAL
1. Kaj pomeni oplemenitena iverna plošča?
Folijo na ploščo nalepi proizvajalec v postopku proizvodnje. V Hobilesu uporabljamo oplemenitene iverne plošče vrhunskih proizvajalcev, kot sta na primer Kaindl in Egger.
2. V čem se razlikujejo dekorji oplemenitene iverne plošče bele barve, ki jih imate v ponudbi?
- 1500 PE
- 1106 GL
- 1570 BS
- 1500 SM
Razlike med njimi so v površini plošče, nekatere med njimi so povsem gladke, druge pa imajo bolj izraženo teksturo. To določajo črkovne oznake v šifrah dekorjev. Za razlago njihovega pomena preberite odgovor na naslednje vprašanje (vprašanje št. 3).
3. Kaj pomenijo črkovne oznake pri šifrah dekorjev oziroma barv oplemenitenih plošč?
- SM (npr. Bela 1500 SM) – matt de luxe: iverna plošča s povsem gladko površino v mat barvnih odtenkih
- BS (npr. Javor 3375 BS) – natural smooth: iverna plošča z gladko površino, ki je na voljo tako v barvnih kot v lesnih dekorjih
- PE (npr. Bela 1500 PE) – pearl: iverna plošča v barvnih dekorjih z malenkost bolj izraženo (hrapavo) teksturo kot plošče z oznako BS
- GL (npr. Bela sijaj 1106 GL) – gloss: povsem gladka iverna plošča s sijajem
- PR (npr. Jesen 3348 PR) – rustic pore: iverna plošča v lesnih dekorjih z rahlo izraženim profilom letnic naravnega lesa
- AT (npr. Hrast 37745 AT) – authentic touch: iverna plošča v lesnih dekorjih z močneje izraženim lesnim dekorjem, ki se povsem približa dotiku naravnega lesa
- WF (npr. Zebrano 37902 WF) – wood finish: iverna plošča v lesnih dekorjih z gladko površino.
4. Kaj pomeni iverna plošča?
5. Kaj so laminatne plošče oziroma ultrapas?
Če želite izdelati pohištvo z ultrapasom, nas kontaktirajte po elektronski pošti (#EM#696f646c446d6965617a7e7e686461216378#EM#) ali po telefonu (040 553 687 in 059 927 924), da se dogovorimo za možnosti izdelave.
6. Kaj pomeni MDF plošča?
7. Kaj pomeni lesomal plošča?
8. Kaj pomeni pultna plošča?
9. Kaj pomeni vezana plošča?
10. Sestavil bom knjižni regal ter omare v kuhinji in spalnici. Kakšno debelino plošče naj izberem?
11. Naročil bom pisalno mizo. Kakšno debelino plošče naj izberem?
25-milimetrske plošče so lahko z zgolj štirimi nogami podprte do dolžine 1400 mm, za daljše izvedbe pa stabilnost in nosilnost zagotovite z nogami z veznikom ali montažo na predalnik na eni strani mize.
12. Zakaj imate v ponudbi plošče v debelini 8mm, 12mm in 16mm izključno v beli barvi?
13. Potreboval bi oplemeniteno iverno ploščo, ki je debelejša od 25mm. Ali jo lahko naročim?
14. Ali moram na oplemenitenih ivernih ploščah naročiti tudi rob?
15. Kakšna je razlika med robovi - folijo 0,5 mm in ABS 2 mm?
KAKO NAROČIM PISALNO MIZO
1. Kakšen je postopek naročila pisalne mize?
1. Kliknite na tip mize, ki jo želite (npr. miza brez predalnika ali miza z enim predalnikom):
2. V prvem koraku izberite osnovne lastnosti mizne plošče – dolžino, širino in barvo:

3. Če ste izbrali mizo s predalnikom, morate v naslednjem koraku izbrati tip predalnika:

4. Izboru predalnika sledi še izbor barve in ročajev za predalnik:

5. V zadnjem koraku morate izbrati še noge za vašo pisalno mizo:

Za montažo nekaterih tipov nog potrebujete tudi veznik, ki se namesti pod mizno ploščo in povezuje obe nogi med seboj. Veznik je potreben za pravilno namestitev nog, v nasprotnem primeru vaša miza ne bo stabilna. Aplikacija vam predlaga izbor veznika, ki je najbolj primeren za vašo dolžino mize. Izbor lahko po želji tudi spremenite:

6. Na dnu spletne strani lahko v »Povzetku naročila« vseskozi spremljate podrobnosti vašega naročila:

7. Ko ste zadovoljni z izborom, kliknite na gumb
. Naročilo se bo preneslo v vašo košarico, kjer lahko nadalje urejate izbrane izdelke:

2. Kako lahko izvem več podrobnosti o predalnikih, ročajih in pohištvenih nogah, ki jih želim izbrati?

3. Kaj je veznik?
4. Zakaj moram pri nekaterih modelih nog naročiti tudi veznik?
5. Kako bo izgledala miza, ko jo bom prevzel?
6. Ali lahko naročim samo predalnik brez mizne plošče?
1. Za začetek kliknite na eno izmed možnih izvedb predalnika – s kolesci ali brez:

2. Nato izberite tip predalnika:

3. Sedaj sledi še izbor barve predalnika. Izbrati morate barvo ličnic ali vrat predalnika ter barvo ohišja predalnika.

4. Zatem izberite še ročaje in ko ste z izborom zadovoljni, kliknite na gumb
. Naročilo se bo preneslo v vašo košarico, kjer lahko nadalje urejate izbrane izdelke.
7. Želim si mizo posebnih oblik, kako jo lahko naročim?
8. Zakaj moram pisalno mizo plačati po predračunu?
9. Kakšen je rok za izdelavo pisalne mize?
- Za enostavna naročila (razrez in robljenje plošč): 5-7 delovnih dni
- Za zahtevnejša naročila (poleg razreza še CNC obdelava materiala ali sestavljanje): 15-20 delovnih dni.