Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Hobi Studio so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, Zakonom o elektronskih komunikacijah in Zakonom o varstvu osebnih podatkov in določajo delovanje spletne trgovine Hobi Studio ter urejajo poslovanje med spletno trgovino Hobi Studio in kupcem. Splošni pogoji poslovanja so na voljo tudi na sedežu podjetja (Gorenjska cesta 12b, 1215 Medvode).

Spletno trgovino Hobi Studio upravlja podjetje Ivertek d.o.o., Gorenjska cesta 12b, 1215 Medvode; davčna številka 73796743; podjetje je zavezanec za DDV. Več informacij o podjetju (v nadaljevanju “ponudnik”) je dostopnih na povezavi www.hobistudio.si/o-nas.

NAROČANJE

Izdelke in storitve, ki jih ponuja naša spletna trgovina, lahko naročite na več načinov:

  • S spletnim nakupom
    •  Spletni nakup lahko izvedete z registracijo uporabniškega računa ali brez nje.
  • Za zahtevnejšo obdelavo plošč, ki je ne morete naročiti neposredno v programu za razrez, povpraševanje pošljite po elektronski pošti na naslov info[at]hobistudio.si ali po telefonu na številko 059 927 924.

Naročilo pisalnih miz in dodatkov za pohištvo lahko izvedete na spletni strani www.hobistudio.si. Razrez plošč je potrebno naročiti v ločenem konfiguratorju https://razrez.hobistudio.si/razrez-plosc. Hkratno naročilo izdelkov in razreza plošč zaenkrat ni možno.

Če želite poleg razreza plošč naročiti tudi izdelke iz spletne trgovine, nam lahko povpraševanje pošljete na elektronski naslov info[@]hobistudio.si in pripravili vam bomo ponudbo za enotno naročilo.

Pri naročilu razreza plošč bodite pozorni in natančni pri vnosu dimenzij. Plošče bodo izdelane po vaših željah, za morebitne napake pri izmeri oziroma vnosu dimenzij ne moremo odgovarjati.

Postopek naročila dodatkov za pohištvo in pisalnih miz v spletni trgovini

Izdelek, ki ga želite kupiti, morate najprej dodati v košarico. To storite tako, da kliknete na
gumb “dodaj v košarico”.

Ko izdelek dodate v košarico, se na desni strani ekrana za kratek čas prikaže seznam izdelkov v košarici. Če želite nadaljevati z nakupovanjem, z miško 1x kliknite kjerkoli na ekranu.

Do pregleda izdelkov v košarici lahko kadarkoli dostopate s klikom na ikono nakupovalnega vozička v zgornjem delu spletne strani.

Ko dodate vse izdelke, ki jih želite kupiti, začnete z oddajo naročila, ki se prične s klikom na polje “Na blagajno”. Kadarkoli se lahko vrnete nazaj v spletno trgovino in v košarico dodate nove izdelke, obstoječi izbor se v tem primeru ne bo izbrisal.

Pri oddaji naročila morate najprej izbrati, ali boste nakup opravili kot gost ali se želite registrirati z uporabniškim imenom in geslom. V posamezna polja vnesite zahtevane podatke (ime, priimek, hišna številka …).

Naslednji korak je izbira načina dostave in načina plačila. Nakup dokončate tako, da najprej potrdite, da se strinjate z obveznostjo plačila za vaše naročilo in s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine. Naročilo oddate s klikom na gumb “Oddajte naročilo”.

Po oddaji naročila boste na vaš elektronski naslov prejeli potrdilo o opravljenem nakupu, v katerem bo naveden seznam izbranih izdelkov ter podatki za plačilo, če ste kot način plačila izbrali plačilo po predračunu.

Postopek naročila razreza plošč

Za naročilo razreza plošč obiščite konfigurator na naslovu https://razrez.hobistudio.si/razrez-plosc. Hkratno naročilo izdelkov in razreza plošč zaenkrat ni možno. Če želite poleg razreza plošč naročiti tudi izdelke iz spletne trgovine, nam lahko povpraševanje pošljete na elektronski naslov info[@]hobistudio.si in pripravili vam bomo ponudbo za enotno naročilo.

Izbrane plošče, ki jih želite kupiti, morate najprej dodati v košarico. To storite tako, da pod opisom izdelka kliknete na gumb “v košaro” . Ko v košarico dodate vse plošče, ki jih želite kupiti, začnete z oddajo naročila, ki se prične s klikom na polje “Število izdelkov v vaši košarici”. V košarici imate pred zaključkom nakupa še vedno možnost urejanja in spreminjanja izbranih plošč.

Če želite spremeniti količino plošč, ki jih želite naročiti, jo preprosto vpišite v polje, kjer je navedena količina izdelkov in kliknite na gumb za osvežitev, ki se nahaja poleg polja za količino izdelkov.

Če želite katerega od izdelkov odstraniti iz košarice, kliknite na gumb “X”. Če želite iz košarice odstraniti vse izdelke, kliknite na gumb “Izprazni košarico”.

Ko je v košarici vse tako, kot mora biti, kliknite na gumb “Nadaljuj nakup”.

V naslednjih korakih boste izbrali način dostave in način plačila ter vnesli svoje podatke. Nakup dokončate tako, da najprej potrdite, da se strinjate z obveznostjo plačila za vaše naročilo in s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine. Prav tako se morate strinjati s politiko varstva osebnih podatkov. Nato naročilo dokončno oddate s klikom na gumb “Zaključi nakup” .

Po oddaji naročila boste na vaš elektronski naslov prejeli potrdilo o opravljenem nakupu, v katerem bo naveden seznam izbranih izdelkov ter podatki za plačilo, če ste kot način plačila izbrali plačilo po predračunu.

Preklic naročila

Naročilo dodatkov za pohištvo lahko brez dodatnih stroškov prekličete do trenutka, ko prejmete naše obvestilo, da smo paket odpremili prek dostavne službe. Sporočilo vam pošljemo v obliki sms sporočila ali elektronske pošte. Obvestilo o preklicu pošljite na naslov info[at]hobistudio.si, v sporočilu pa morajo biti navedeni številka naročila ter ime in priimek kupca.

Preklic naročila pisalnih miz po meri ali naročila razreza plošč po začetku izdelave v naši delavnici ni več mogoč.

Shranjevanje naročil

Potrditev naročila oziroma kupoprodajno pogodbo prejmete na elektronski naslov, ki ste ga posredovali ob oddaji naročila. Kupoprodajno pogodbo v elektronski obliki prejme tudi ponudnik in jih hrani v elektronski obliki na sedežu podjetja (Gorenjska cesta 12b, 1215 Medvode). Kupec lahko pridobi kopijo, svoj zahtevek pa naslovi na info[@]hobistudio.si.

CENE

Prodajni program, ki ga nudimo na naših spletnih straneh, je predmet občasnih sprememb in dopolnitev ter velja do preklica. Veljavnost predračuna, ki ga podjetje izda ob naročilu razreza plošč, je 30 dni. Vse cene so v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen v primerih, ko je izrecno opredeljeno drugače.

Najmanjša vrednost naročila razreza plošč je 18,00 EUR. Najnižja obračunska mera za razrez plošč je 1m2. To v praksi ne pomeni, da vaše plošče odrežemo iz kosa, ki je velik 1m2, zato tudi ne morete dobiti morebitnih ostankov, če je vaše naročilo manjše od 1m2.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo oziroma ko kupec prejme elektronsko sporočilo s
potrditvijo prejema naročila. V primeru naročila razreza plošč, pri katerem je potrebno plačilo po predračunu, kupoprodajna pogodba velja od trenutka, ko kupec prejme potrdilo prejema nakazila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji dokončni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kljub nenehnim naporom, da za kupce zagotavljamo ažurne in točne informacije o izdelkih in cenah, se lahko zgodi, da so podatki napačni. V tem primeru omogočamo kupcu odstop od nakupa oziroma se trudimo poiskati rešitev, ki bo zanj sprejemljiva.

NAČIN PLAČILA

Ob nakupu izdelkov iz spletne trgovine Hobi Studio je plačilo možno izvesti na več načinov:

  • s kreditno kartico
  • z nakazilom na naš transakcijski račun po ponudbi/predračunu
  • z gotovino ob prevzemu blaga.

Ob nakupu izdelkov, ki vključujejo tudi storitev (razrez plošč, obdelava robov, sestava predalnikov itd.) je plačilo možno s kreditno kartico ali po ponudbi/predračunu.

Ponudbo oziroma predračun prejmete ob oddaji naročila na elektronski naslov, ki ste ga navedli ob nakupu. V njem so razvidni tudi vsi potrebni podatki za nakazilo. Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu bomo pričeli s pripravo naročila.

ROKI DOBAVE IN DOSTAVA OZIROMA PREVZEM NAROČILA

Kupci lahko naročene izdelke prevzamejo osebno na sedežu podjetja, možna pa je tudi dostava povsod po Sloveniji.

  • Izdelke iz spletne trgovine prek dostavne službe DPD prejmete okvirno v 3 delovnih dneh po naročilu. V primeru, da artikla ob naročilu nimamo na zalogi, kupca obvestimo o možnem datumu dobave.
  • Iverne plošče, razrezane po meri, pohištvene elemente in sestavljeno pohištvo (npr. predalnike) izdelamo po prejemu plačila na naš transakcijski račun. Roki dostave so naslednji:
    • Za enostavna naročila (razrez in robljenje plošč): 8-12 delovnih dni
    • Za zahtevnejša naročila (poleg razreza še CNC obdelava materiala ali sestavljanje): 15-20 delovnih dni.

V primeru večjih naročil, za katera predvidimo daljši rok izdelave, se o terminu dostave dogovorimo s stranko.

Osebni prevzem

Elemente za sestavo pohištva ali polizdelke (manjše omare, regali, mizne plošče …) naročnik prejme nezapakirane, elemente je potrebno pred začetkom uporabe očistiti. Posamezni pohištveni elementi niso sestavljeni, razen v primerih, ko je to izrecno specificirano na ponudbi. Sestavo pohištva izvede naročnik. Naročnik ob prevzemu naročila na sedežu podjetja sam poskrbi za vnos elementov v osebni avto oziroma transportno vozilo.

Dostava

Dostava obsega dostavo do vhodnih vrat enostanovanjske hiše ali do glavnega vhoda večstanovanjske zgradbe.
Izdelke iz spletne trgovine dostavljamo prek kurirske službe. Če ob prevzemu paketa ugotovite, da sta poškodovana embalaža ali izdelek, nam to prosimo nemudoma sporočite na naš naslov info[@]hobistudio.si ali na telefonsko številko 0599 27 924. Rok za oddajo pritožbe je 7 koledarskih dni od prejema paketa. Mi bomo pri kurirski službi sprožili postopek reklamacije, v ta namen bomo z vaše strani potrebovali fotografije zunanje embalaže, fotografijo nalepke s podatki o pošiljatelju in prejemniku, fotografijo notranje embalaže ter vmesne zaščite blaga in fotografije poškodovane vsebine paketa.

Dostavo manjših paketov z elementi za sestavo pohištva izvajamo prek kurirske službe. V primeru dostave prek kurirske službe so elementi za sestavo pohištva zapakirani v ohišje iz iverne plošče, saj le na ta način lahko zagotovimo, da naročnik izdelke prejme nepoškodovane. Dostavo večjih naročil pohištvenih elementov izvajamo prek drugih zunanjih izvajalcev. V tem primeru je na dostavni vožnji vedno le ena oseba, zato je potrebno v primeru večjih in težjih kosov zagotoviti pomoč pri razkladu.

Pridržujemo si pravico do spremembe terminov dostave, o čemer bomo predhodno obvestili kupce in se z njimi dogovorili za nov datum dostave.

Ob naročilu izdelkov iz spletne trgovine v vrednosti nad 180 EUR ali ob naročilu razreza plošč ter pohištva v vrednosti nad 500 EUR je dostava brezplačna. Navedeno velja za naročila oddana v spletni trgovini Hobi Studio. Za vse ostale primere velja cenik, ki je dostopen tukaj.

ODSTOP OD NAKUPA IN VRAČILO BLAGA

Vračilo blaga v 14 dneh

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (fizična oseba) pravico, da v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči en dan po datumu prevzema artiklov. Odstop od pogodbe je potrebno sporočiti pisno na elektronski naslov info[@]hobistudio.si ali po navadni pošti na naslov Ivertek d.o.o., Gorenjska cesta 12b, 1215 Medvode. Za odstop od pogodbe lahko potrošnik uporabi tudi obrazec, ki je na voljo tukaj.

Vračilo prejetega blaga na sedež podjetja v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga mora vrniti najpozneje v roku 14 dni po poslanem sporočilu o dostopu od pogodbe. Naslov za vračilo izdelkov je Ivertek d.o.o., Gorenjska cesta 12b, 1215 Medvode. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga.

Prejeto blago mora potrošnik vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen v primeru, da je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali pa se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil zato kriv kupec. Izdelka potrošnik ne more in ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe ampak sme opraviti ogled in preizkus prejetega izdelka zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Zato vam priporočamo, da ste pri ravnanju s kupljenimi izdelki previdni, če niste povsem prepričani, da vam ustrezajo.

Odstop od pogodbe ni možen pri blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe kupcu vrne vsa prejeta plačila. Vračilo prejetih plačil lahko podjetje zadrži do prevzema vrnjenega blaga oziroma dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Podjetje vrne prejeta plačila z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Stvarna napaka

Na izdelkih se včasih pojavijo stvarne napake. Izdelek ima stvarno napako, kadar:

  • nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost artikla se preveri z običajnim izdelkom enake vrste in ob upoštevanju morebitnih izjav proizvajalca oziroma z navedbami na samem artiklu.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če nas o napaki obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Za stvarne napake na izdelkih, ki se pokažejo po tem, ko mineta dve leti od izročitve izdelka, ne odgovarjamo.

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled izdelka. Obrazec za prijavo stvarne napake najdete tukaj.

Na zahtevo za uveljavljanje stvarne napake se bomo odzvali najkasneje v roku osmih dni. Če obstoj napake ni sporen, bomo ugodili vaši zahtevi. V primeru, da bi bil obstoj napake sporen, vas bomo o tem pisno obvestili.

Garancija in reklamacije

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Obrazec za vračilo artikla v garancijo je na voljo tukaj. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru nas lahko kontaktirate in potrudili se bomo zagotoviti ažurno informacijo.

Za pohištvene elemente in pohištvo, naročeno v naši spletni trgovini, velja enoletni garancijski rok. Garancija se uveljavlja s predložitvijo računa. Obrazec za vračilo artikla v garancijo najdete tukaj.

Garancijski rok začne teči z dnem prevzema blaga s strani kupca.

Priporočamo vam, da ste pri naročilu razreza plošč zelo pozorni in natančni, da bodo vaše meritve pravilne, saj se boste tako izognili mnogim nevšečnostim in težavam pri vašem nadaljnjem delu. Izdelek, ki bi bil napačno izdelan v našem podjetju, bomo v najkrajšem možnem času nadomestili z novim. V primeru, da kupec pri oddaji naročila razreza plošč naredi napako (npr. napaka pri merjenju), le-ta ni upravičen do reklamacije. Izdelek v tem primeru predelamo le proti plačilu.

PRITOŽBE IN SPORI

Oddaja pritožbe

Podjetje Ivertek d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Podjetje se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost in vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Postopek obravnave pritožbe je zaupen, podjetje Ivertek d.o.o. pa si v največji možni meri prizadeva za ugodno rešitev pritožbe.

Pritožba se odda preko elektronske pošte na naslov info[@]hobistudio.si ali pisno na sedež podjetja Ivertek d.o.o., Gorenjska cesta 12b, 1215 Medvode.

Podjetje bo v petih delovnih dneh potrdilo, da je prejelo pritožbo, sporočilo kupcu, kako dolgo jo bo obravnavalo, in ga vseskozi obveščalo o poteku postopka. Ivertek d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si podjetje prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Podjetje Ivertek d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

Z registracijo uporabniškega računa, opravljenim nakupom, prijavo na e-novice ali s poslanim povpraševanjem podjetju Ivertek d.o.o., Gorenjska cesta 12b, 1215 Medvode posredujete osebne podatke, ki jih podjetje zbira in obdeluje skladno s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov in veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Zavezujemo se, da bomo varovali zaupnost podatkov, ki nam jih posredujete in jih bomo uporabljali izključno za namen, za katerega so nam bili posredovani. Storili bomo vse potrebno, da bo zaupnost podatkov in zasebnost uporabnikov zaščitena pred morebitnimi kršitvami in zlorabami.

Katere osebne podatke zbiramo in obdelujemo?

Vse obiskovalce naše spletne strani spremljamo s pomočjo t. i. piškotkov. Ko obiščete našo spletno spletno stran, avtomatično spremljamo splošne podatke (vrsta spletnega brskalnika, obiskane strani, povprečen čas obiska na spletni strani, vrsta naprave, s katero dostopate do spletne strani). Te podatke uporabljamo izključno za spremljanje in analizo obiska naše spletne strani ter posledično načrtovanje izboljšav in marketinških aktivnosti.

  • Ob registraciji uporabniškega računa se strinjate, da z vaše strani pridobimo tudi: Ime in priimek, elektronski naslov, naslov za dostavo, telefonsko številko, uporabniško ime in geslo v šifrirani obliki; davčno številko, če ste pravna oseba.

Te podatke potrebujemo, da lahko vodimo vaš uporabniški račun. Če ste z uporabniškim računom opravili nakup, osebne podatke uporabimo tudi za obdelavo vašega naročila (obveščanje o prejemu naročila, o odpremi naročila, spremljanje plačila itd.). Osebne podatke hranimo do vašega preklica oziroma izbrisa uporabniškega računa.

  • Ob nakupu (z registracijo ali brez registracije uporabniškega računa) se strinjate, da z vaše strani pridobimo tudi: Ime in priimek, elektronski naslov, naslov za dostavo, telefonsko številko; davčno številko, če ste pravna oseba.

Te podatke potrebujemo, da lahko uspešno obdelamo vaše naročilo (obveščanje o prejemu naročila, o odpremi naročila, spremljanje plačila itd.). Osebne podatke hranimo skladno z zakonsko določenimi roki, ki zadevajo reklamacije, uveljavljanje odškodninskih zahtev in hrambo računovodske dokumentacije.

  • Ob prijavi na e-novice se strinjate, da z vaše strani pridobimo tudi: Ime, priimek in elektronski naslov

Osebne podatke potrebujemo, da lahko z vami občasno stopimo v stik in vam predstavimo naše informacije, nasvete in ponudbo. Podatke hranimo do vašega preklica.

  • Ob oddaji povpraševanja se strinjate, da z vaše strani pridobimo tudi: Ime in priimek, telefonsko številko, elektronski naslov; davčno številko, če ste pravna oseba.

Osebne podatke potrebujemo, da lahko z vami stopimo v stik in vam pripravimo ponudbo za naše izdelke ter storitve. Pripravljene ponudbe in z njimi povezane osebne podatke hranimo 5 let zaradi internih potreb po zagotavljanju primerjave kalkulacij, analize cen storitev in podobno.

NAMEN:
Vaše osebne podatke zbiramo in uporabljamo samo za namen, za katerega ste nam jih posredovali.

PRAVNA PODLAGA:
Osebne podatke zbiramo na podlagi pogodbenega sodelovanja ali na podlagi vašega soglasja.

SHRANJEVANJE PODATKOV:
Osebne podatke, ki ste nam jih poslali v okviru pogodbenega sodelovanja (oddaja naročila oziroma nakup), hranimo v skladu z veljavno zakonodajo. Osebne podatke, ki ste jih posredovali ob oddaji povpraševanja, hranimo 5 let. Osebne podatke, ki ste nam jih posredovali ob registraciji uporabniškega računa in ob prijavi na e-novice, hranimo do vašega preklica. Soglasje za obdelavo osebnih podatkov lahko kadarkoli prekličete.

POSREDOVANJE OSEBNIH PODATKOV:
Osebne podatke obdelujemo za lastne namene in jih ne posredujemo tretjim osebam ali organizacijam. Prav tako vaših podatkov ne posredujemo izven držav EU. Vaše podatke posredujemo izključno nekaterim pogodbenim partnerjem za zagotavljanje našega nemotenega poslovanja (npr. pogodbene dostavne službe, računalniški inženiring za vzdrževanje računovodskega programa).

VAŠE PRAVICE:
V skladu s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov imate pravico do seznanitve o tem, kakšne podatke o vas zbiramo. Poleg tega imate pravico do popravka podatkov, pravico do omejitve obdelave, pravico do izbrisa podatkov ter pravico do prenosljivosti podatkov.

Če želite uveljavljati katerokoli od teh pravic, nam pošljite pisni zahtevek in v njem navedite ime, priimek ter elektronski naslov. Zahtevek lahko pošljete po elektronski pošti na naslov info[at]hobistudio.si ali po navadni pošti na naslov:

Ivertek d.o.o.
Gorenjska cesta 12b
1215 Medvode

Pravico imate tudi do pritožbe nad obdelavo osebnih podatkov, ki jo predložite Informacijskemu pooblaščencu.

O PIŠKOTKIH

Piškotki so male besedilne datoteke, ki jih večina spletnih mest shrani v naprave uporabnikov, s katerimi dostopajo do interneta. Sam piškotek ne vsebuje ali zbira informacij. Če pa ga prebere strežnik skupaj s spletnim brskalnikom, je to lahko spletnemu mestu v pomoč pri izvajanju uporabniku prijaznejših storitev – na primer tako, da se spomni prejšnjih nakupov ali podatkov o uporabnikovem računu. Samo strežnik, ki je poslal piškotek, lahko prebere in uporablja ta piškotek.

Na spletnem mestu, vrednem zaupanja, lahko tako piškotki obogatijo izkušnjo. Interakcija med spletnim uporabnikom in spletnim mestom je tako s pomočjo piškotkov hitrejša in enostavnejša.

Nekaj konkretnih primerov uporabe piškotkov:

  • za boljšo uporabniško izkušnjo spletne strani obiskovalcem prilagodimo prikaz vsebine glede na pretekle obiske
  • za shranjevanje izbire pri ustvarjanju ožjega izbora naprav in ponudbe ter njihove primerjave
  • na delih spletnih mest, kjer je potrebna prijava, vas ohranimo prijavljene
  • za prepoznavanje vaše naprave (računalnik, tablica, mobitel), ki omogoča prilagajanje prikaza vsebine vaši napravi
  • za spremljanje obiska, kar omogoča preverjanje učinkovitosti prikaza vsebin in ustreznosti oglasov ter stalno izboljšavo spletnih strani
  • za delovanje določenih storitev so nujni (npr. spletne banke, spletne trgovine in druge oblike e-poslovanja, …)

Kako upravljati in onemogočiti piškotke na osebnem računalniku?

Shranjevanje piškotkov je pod vašim popolnim nadzorom, saj lahko v brskalniku, ki ga uporabljate, hranjenje piškotkov omejite ali onemogočite. Za informacije o nastavitvah za piškotke izberite spletni brskalnik, ki ga uporabljate.
Chrome
Firefox

Microsoft Edge

Safari (stran v angleškem jeziku)

Če piškotke izključite, so lahko nekatere možnosti spletne strani onemogočene.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Vsebino, objavljeno v spletni trgovini Hobi Studio, je dovoljeno uporabljati in reproducirati le v nekomercialne namene, pri čemer je potrebno ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah.

V spletni trgovini Hobi Studio si prizadevamo, da so vsi podatki v zvezi z izdelki (lastnosti, rok dobave, cena) ažurni in točni. Kljub temu včasih lahko pride do tako hitrih sprememb, da jih ne uspemo implementirati na naši spletni strani. V tem primeru kupca kontaktiramo in ga seznanimo s spremembo, hkrati pa mu omogočimo odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega izdelka.

Trudimo se, da so fotografije izdelkov čim bolj natančne in reprezentativne, vendar jih je vseeno potrebno jemati kot simbolične. V primeru morebitnih razlik med barvnimi odkloni in dejanskimi izdelki, to ne vpliva na lastnost izdelka.

Pridržujemo si pravico do tiskarskih napak. Pridržujemo si pravico, da splošne pogoje poslovanja spremenimo kadarkoli, kakorkoli in brez predhodnega opozorila.

Splošni pogoji naročanja so v pdf obliki na voljo tukaj.