Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Hobi Studio so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, Zakonom o elektronskih komunikacijah in Zakonom o varstvu osebnih podatkov in določajo delovanje spletne trgovine Hobi Studio ter urejajo poslovanje med spletno trgovino Hobi Studio in kupcem. Splošni pogoji poslovanja so na voljo tudi na sedežu podjetja (Gorenjska cesta 12b, 1215 Medvode).

Spletno trgovino Hobi Studio upravlja podjetje Ivertek d.o.o., Gorenjska cesta 12b, 1215 Medvode; davčna številka 73796743; podjetje je zavezanec za DDV. Več informacij o podjetju (v nadaljevanju “ponudnik”) je dostopnih na povezavi www.hobistudio.si/o-nas.

NAROČANJE

Izdelke in storitve, ki jih ponuja naša spletna trgovina, lahko naročite na več načinov:

  • S spletnim nakupom
    •  Spletni nakup lahko izvedete z registracijo uporabniškega računa ali brez nje.
  • Za zahtevnejšo obdelavo plošč, ki je ne morete naročiti neposredno v programu za razrez, povpraševanje pošljite po elektronski pošti na naslov info[at]hobistudio.si ali po telefonu na številko 059 927 924.

Naročilo pisalnih miz in dodatkov za pohištvo lahko izvedete na spletni strani www.hobistudio.si. Razrez plošč je potrebno naročiti v ločenem konfiguratorju https://razrez.hobistudio.si/razrez-plosc. Hkratno naročilo izdelkov in razreza plošč zaenkrat ni možno.

Če želite poleg razreza plošč naročiti tudi izdelke iz spletne trgovine, nam lahko povpraševanje pošljete na elektronski naslov info[@]hobistudio.si in pripravili vam bomo ponudbo za enotno naročilo.

Pri naročilu razreza plošč bodite pozorni in natančni pri vnosu dimenzij. Plošče bodo izdelane po vaših željah, za morebitne napake pri izmeri oziroma vnosu dimenzij ne moremo odgovarjati.

Postopek naročila dodatkov za pohištvo in pisalnih miz v spletni trgovini

Izdelek, ki ga želite kupiti, morate najprej dodati v košarico. To storite tako, da kliknete na
gumb “dodaj v košarico”.

Ko izdelek dodate v košarico, se na desni strani ekrana za kratek čas prikaže seznam izdelkov v košarici. Če želite nadaljevati z nakupovanjem, z miško 1x kliknite kjerkoli na ekranu.

Do pregleda izdelkov v košarici lahko kadarkoli dostopate s klikom na ikono nakupovalnega vozička v zgornjem delu spletne strani.

Ko dodate vse izdelke, ki jih želite kupiti, začnete z oddajo naročila, ki se prične s klikom na polje “Na blagajno”. Kadarkoli se lahko vrnete nazaj v spletno trgovino in v košarico dodate nove izdelke, obstoječi izbor se v tem primeru ne bo izbrisal.

Pri oddaji naročila morate najprej izbrati, ali boste nakup opravili kot gost ali se želite registrirati z uporabniškim imenom in geslom. V posamezna polja vnesite zahtevane podatke (ime, priimek, hišna številka …).

Naslednji korak je izbira načina dostave in načina plačila. Nakup dokončate tako, da najprej potrdite, da se strinjate z obveznostjo plačila za vaše naročilo in s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine. Naročilo oddate s klikom na gumb “Oddajte naročilo”.

Po oddaji naročila boste na vaš elektronski naslov prejeli potrdilo o opravljenem nakupu, v katerem bo naveden seznam izbranih izdelkov ter podatki za plačilo, če ste kot način plačila izbrali plačilo po predračunu.

Postopek naročila razreza plošč

Za naročilo razreza plošč obiščite konfigurator na naslovu https://razrez.hobistudio.si/razrez-plosc. Hkratno naročilo izdelkov in razreza plošč zaenkrat ni možno. Če želite poleg razreza plošč naročiti tudi izdelke iz spletne trgovine, nam lahko povpraševanje pošljete na elektronski naslov info[@]hobistudio.si in pripravili vam bomo ponudbo za enotno naročilo.

Izbrane plošče, ki jih želite kupiti, morate najprej dodati v košarico. To storite tako, da pod opisom izdelka kliknete na gumb “v košaro” . Ko v košarico dodate vse plošče, ki jih želite kupiti, začnete z oddajo naročila, ki se prične s klikom na polje “Število izdelkov v vaši košarici”. V košarici imate pred zaključkom nakupa še vedno možnost urejanja in spreminjanja izbranih plošč.

Če želite spremeniti količino plošč, ki jih želite naročiti, jo preprosto vpišite v polje, kjer je navedena količina izdelkov in kliknite na gumb za osvežitev, ki se nahaja poleg polja za količino izdelkov.

Če želite katerega od izdelkov odstraniti iz košarice, kliknite na gumb “X”. Če želite iz košarice odstraniti vse izdelke, kliknite na gumb “Izprazni košarico”.

Ko je v košarici vse tako, kot mora biti, kliknite na gumb “Nadaljuj nakup”.

V naslednjih korakih boste izbrali način dostave in način plačila ter vnesli svoje podatke. Nakup dokončate tako, da najprej potrdite, da se strinjate z obveznostjo plačila za vaše naročilo in s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine. Prav tako se morate strinjati s politiko varstva osebnih podatkov. Nato naročilo dokončno oddate s klikom na gumb “Zaključi nakup” .

Po oddaji naročila boste na vaš elektronski naslov prejeli potrdilo o opravljenem nakupu, v katerem bo naveden seznam izbranih izdelkov ter podatki za plačilo, če ste kot način plačila izbrali plačilo po predračunu.

Preklic naročila

Naročilo dodatkov za pohištvo lahko brez dodatnih stroškov prekličete do trenutka, ko prejmete naše obvestilo, da smo paket odpremili prek dostavne službe. Sporočilo vam pošljemo v obliki sms sporočila ali elektronske pošte. Obvestilo o preklicu pošljite na naslov info[at]hobistudio.si, v sporočilu pa morajo biti navedeni številka naročila ter ime in priimek kupca.

Preklic naročila pisalnih miz po meri ali naročila razreza plošč po začetku izdelave v naši delavnici ni več mogoč.

Shranjevanje naročil

Potrditev naročila oziroma kupoprodajno pogodbo prejmete na elektronski naslov, ki ste ga posredovali ob oddaji naročila. Kupoprodajno pogodbo v elektronski obliki prejme tudi ponudnik in jih hrani v elektronski obliki na sedežu podjetja (Gorenjska cesta 12b, 1215 Medvode). Kupec lahko pridobi kopijo, svoj zahtevek pa naslovi na info[@]hobistudio.si.

CENE

Prodajni program, ki ga nudimo na naših spletnih straneh, je predmet občasnih sprememb in dopolnitev ter velja do preklica. Veljavnost predračuna, ki ga podjetje izda ob naročilu razreza plošč, je 30 dni. Vse cene so v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen v primerih, ko je izrecno opredeljeno drugače.

Najmanjša vrednost naročila razreza plošč je 18,00 EUR. Najnižja obračunska mera za razrez plošč je 1m2. To v praksi ne pomeni, da vaše plošče odrežemo iz kosa, ki je velik 1m2, zato tudi ne morete dobiti morebitnih ostankov, če je vaše naročilo manjše od 1m2.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo oziroma ko kupec prejme elektronsko sporočilo s
potrditvijo prejema naročila. V primeru naročila razreza plošč, pri katerem je potrebno plačilo po predračunu, kupoprodajna pogodba velja od trenutka, ko kupec prejme potrdilo prejema nakazila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji dokončni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kljub nenehnim naporom, da za kupce zagotavljamo ažurne in točne informacije o izdelkih in cenah, se lahko zgodi, da so podatki napačni. V tem primeru omogočamo kupcu odstop od nakupa oziroma se trudimo poiskati rešitev, ki bo zanj sprejemljiva.

NAČIN PLAČILA

Ob nakupu izdelkov iz spletne trgovine Hobi Studio je plačilo možno izvesti na več načinov:

  • s kreditno kartico
  • z nakazilom na naš transakcijski račun po ponudbi/predračunu
  • z gotovino ob prevzemu blaga.

Ob nakupu izdelkov, ki vključujejo tudi storitev (razrez plošč, obdelava robov, sestava predalnikov itd.) je plačilo možno s kreditno kartico ali po ponudbi/predračunu.

Ponudbo oziroma predračun prejmete ob oddaji naročila na elektronski naslov, ki ste ga navedli ob nakupu. V njem so razvidni tudi vsi potrebni podatki za nakazilo. Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu bomo pričeli s pripravo naročila.

ROKI DOBAVE IN DOSTAVA OZIROMA PREVZEM NAROČILA

Kupci lahko naročene izdelke prevzamejo osebno na sedežu podjetja, možna pa je tudi dostava povsod po Sloveniji.

  • Izdelke iz spletne trgovine prek dostavne službe DPD prejmete okvirno v 3 delovnih dneh po naročilu. V primeru, da artikla ob naročilu nimamo na zalogi, kupca obvestimo o možnem datumu dobave.
  • Iverne plošče, razrezane po meri, pohištvene elemente in sestavljeno pohištvo (npr. predalnike) izdelamo po prejemu plačila na naš transakcijski račun. Roki dostave so naslednji:
    • Za enostavna naročila (razrez in robljenje plošč): 8-12 delovnih dni
    • Za zahtevnejša naročila (poleg razreza še CNC obdelava materiala ali sestavljanje): 15-20 delovnih dni.

V primeru večjih naročil, za katera predvidimo daljši rok izdelave, se o terminu dostave dogovorimo s stranko.

Osebni prevzem

Elemente za sestavo pohištva ali polizdelke (manjše omare, regali, mizne plošče …) naročnik prejme nezapakirane, elemente je potrebno pred začetkom uporabe očistiti. Posamezni pohištveni elementi niso sestavljeni, razen v primerih, ko je to izrecno specificirano na ponudbi. Sestavo pohištva izvede naročnik. Naročnik ob prevzemu naročila na sedežu podjetja sam poskrbi za vnos elementov v osebni avto oziroma transportno vozilo.

Dostava

Dostava obsega dostavo do vhodnih vrat enostanovanjske hiše ali do glavnega vhoda večstanovanjske zgradbe.
Izdelke iz spletne trgovine dostavljamo prek kurirske službe. Če ob prevzemu paketa ugotovite, da sta poškodovana embalaža ali izdelek, nam to prosimo nemudoma sporočite na naš naslov info[@]hobistudio.si ali na telefonsko številko 0599 27 924. Rok za oddajo pritožbe je 7 koledarskih dni od prejema paketa. Mi bomo pri kurirski službi sprožili postopek reklamacije, v ta namen bomo z vaše strani potrebovali fotografije zunanje embalaže, fotografijo nalepke s podatki o pošiljatelju in prejemniku, fotografijo notranje embalaže ter vmesne zaščite blaga in fotografije poškodovane vsebine paketa.

Dostavo manjših paketov z elementi za sestavo pohištva izvajamo prek kurirske službe. V primeru dostave prek kurirske službe so elementi za sestavo pohištva zapakirani v ohišje iz iverne plošče, saj le na ta način lahko zagotovimo, da naročnik izdelke prejme nepoškodovane. Dostavo večjih naročil pohištvenih elementov izvajamo prek drugih zunanjih izvajalcev. V tem primeru je na dostavni vožnji vedno le ena oseba, zato je potrebno v primeru večjih in težjih kosov zagotoviti pomoč pri razkladu.

Pridržujemo si pravico do spremembe terminov dostave, o čemer bomo predhodno obvestili kupce in se z njimi dogovorili za nov datum dostave.

Ob naročilu izdelkov iz spletne trgovine v vrednosti nad 180 EUR ali ob naročilu razreza plošč ter pohištva v vrednosti nad 500 EUR je dostava brezplačna. Navedeno velja za naročila oddana v spletni trgovini Hobi Studio. Za vse ostale primere velja cenik, ki je dostopen tukaj.

ODSTOP OD NAKUPA IN VRAČILO BLAGA

Vračilo blaga v 14 dneh

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (fizična oseba) pravico, da v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči en dan po datumu prevzema artiklov. Odstop od pogodbe je potrebno sporočiti pisno na elektronski naslov info[@]hobistudio.si ali po navadni pošti na naslov Ivertek d.o.o., Gorenjska cesta 12b, 1215 Medvode. Za odstop od pogodbe lahko potrošnik uporabi tudi obrazec, ki je na voljo tukaj.

Vračilo prejetega blaga na sedež podjetja v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga mora vrniti najpozneje v roku 14 dni po poslanem sporočilu o dostopu od pogodbe. Naslov za vračilo izdelkov je Ivertek d.o.o., Gorenjska cesta 12b, 1215 Medvode. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga.

Prejeto blago mora potrošnik vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen v primeru, da je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali pa se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil zato kriv kupec. Izdelka potrošnik ne more in ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe ampak sme opraviti ogled in preizkus prejetega izdelka zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Zato vam priporočamo, da ste pri ravnanju s kupljenimi izdelki previdni, če niste povsem prepričani, da vam ustrezajo.

Odstop od pogodbe ni možen pri blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe kupcu vrne vsa prejeta plačila. Vračilo prejetih plačil lahko podjetje zadrži do prevzema vrnjenega blaga oziroma dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Podjetje vrne prejeta plačila z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Jamstvo za skladnost blaga

Skladnost blaga

Blago je skladno s prodajno pogodbo, kadar:

  • ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
  • je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
  • je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi;
  • je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi;
  • ustreza namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
  • je take kakovosti in ustreza opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
  • je dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno;
  • je take količine ter ima značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
    • za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
    • je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
    • javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.

Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja zahtev za skladnost blaga iz zgornjega odstavka (oz. 73. člena Zakona o varstvu potrošnikov), če je prodajalec potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od zahtev za skladnost, ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.

Jamčevalni rok

Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga.

Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti. Če se torej neskladnost pojavi znotraj enoletnega roka, je dokazovanje skladnosti oz. neskladnosti na strani prodajalca. Po tem roku je dokazno breme na strani potrošnika.

Obvestilo o neskladnosti in pregled blaga

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.

Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost. Obrazec za prijavo neskladnosti blaga najdete tukaj.

Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec izda potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bilo blago kupljeno, ali pa ga sporoči zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil prodajno pogodbo.

Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda.

Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika.

Jamčevalni zahtevki

V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:

  1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
  2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Potrošnik lahko torej najprej zahteva popravilo ali zamenjavo blaga z novim in brezhibnim. Šele če prodajalec tega ne izpolni, potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje ali vračilo celotne kupnine (odstop od pogodbe).

Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler prodajalec ne izpolni svoje obveznosti iz tega odseka. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o svoji odločitvi.

Vzpostavitev skladnosti

Potrošnik prodajalca obvesti o neskladnosti blaga, ta pa mora v razumnem roku, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostaviti skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje.

Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje prodajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka.

Šteje se, da je skladnost blaga vzpostavljena brezplačno, če prodajalec nosi tudi plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja, prevoza, dela ali materiala.

Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:

  • je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
  • izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.

Okoliščine iz druge alineje prejšnjega odstavka so zlasti vrednost, ki bi jo imelo blago, če ne bi bilo neskladno, pomen neskladnosti in možnost, da bi se potrošniku brez znatnih nevšečnosti zagotovil drug jamčevalni zahtevek.

Prodajalec lahko zavrne potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin, tudi tistih iz prejšnjega odstavka.

Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebno popravilo ali zamenjava blaga, da potrošnik blago na voljo prodajalcu. Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebna zamenjava blaga, prodajalec zamenjano blago vzame nazaj na lastne stroške. Kadar je treba blago, ki je bilo nameščeno v skladu z njegovo naravo in
namenom, preden se je pokazala neskladnost, za namene popravila ali zamenjave blaga odstraniti, obveznost popravila ali zamenjave blaga vključuje tudi odstranitev neskladnega blaga in namestitev nadomestnega ali popravljenega blaga oziroma kritje stroškov te odstranitve in nove namestitve.

Znižanje kupnine in odstop od prodajne pogodbe

Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:

  • prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga na način, ki je opisan v poglavju “Vzpostavitev skladnosti”;
  • neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;
  • narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe;
  • prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.

Če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga, lahko potrošnik odstopi od pogodbe in zahteva vračilo kupnine, ne da bi moral predhodno zahtevati popravilo blaga ali njegovo zamenjavo.

Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.

Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe.

Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, potrošnik prodajalcu na stroške prodajalca vrne blago.

Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna.

Rok za vračilo plačanega zneska ali dela kupnine

Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, prodajalec potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj.

Kadar potrošnik v skladu s tretjim odstavkom 83. člena tega zakona zahteva sorazmerno znižanje kupnine, prodajalec vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine.

Postopek za uveljavljanje neskladnosti blaga
  • Kupec izpolni obrazec za prijavo neskladnosti blaga. Obrazec lahko najdete tukaj .
  • Izdelek, za katerega uveljavlja neskladnost, lahko pošlje prodajalcu s priporočeno pošto ali dostavno službo na naslov Ivertek d.o.o., Gorenjska cesta 12b, 1215 Medvode. Izdelek pošlje skupaj z obrazcem za prijavo neskladnosti blaga.
  • Izdelek, za katerega uveljavlja neskladnost, lahko prinese osebno na sedež podjetja na naslov Gorenjska cesta 12b, 1215 Medvode. Izdelku priloži obrazec za prijavo neskladnosti blaga. Če kupec o neskladnosti blaga prodajalca obvesti osebno, mu mora prodajalec o tem izdati potrdilo.

Garancija

Garancija je obveznost, s katero se podjetje zaveže, da bo izdelek brezplačno popravilo, zamenjalo ali vrnilo del ali celotno kupnino, kadar izdelek ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu. Garancija se lahko uveljavlja za tiste izdelke, za katere je garancija obvezna, in pa za tiste, za katere je bila dana prostovoljna garancija.

Za blago, za katero je izdana garancija, podjetje najpozneje ob dobavi blaga potrošniku izroči garancijski list garanta, ki mora vsebovati vse zakonsko predpisane podatke. Garancija garanta pravno zavezuje pod pogoji, določenimi v garancijskem listu in s tem povezanih oglaševalskih sporočilih, ki so na voljo ob sklenitvi pogodbe ali pred tem.

Za blago, za katero velja obvezna garancija, ima proizvajalec vse obveznosti iz naslova garancije, tudi če garancijski list ni bil izdan ali potrošniku ni izročen. Med blago, za katero velja obvezna garancija, spada tudi hišno, pisarniško, šolsko in stavbno pohištvo.

Če blago, za katero je izdana obvezna garancija, ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupno 30 dneh od dneva, ko je proizvajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

30-dnevni rok se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje proizvajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka.

Če proizvajalec v roku 30 dni oziroma največ 45 dni ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik zahteva vračilo celotne kupnine od proizvajalca ali zahteva sorazmerno znižanje kupnine.

Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.

Ne glede na prvi, drugi in tretji odstavek tega člena lahko potrošnik zahteva vračilo plačanega zneska od proizvajalca, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim proizvajalec izda nov garancijski list.

Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katero je bila izdana obvezna garancija, zagotovi brezplačno uporabo podobnega blaga.

Če proizvajalec potrošniku ne zagotovi nadomestnega blaga v začasno uporabo, ima potrošnik pravico uveljavljati škodo, ki jo je utrpel, ker blaga ni mogel uporabljati od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.

Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma nadomestitvi blaga z novim, plača proizvajalec.

Uveljavljanje garancije

Garancijo potrošnik uveljavlja neposredno pri proizvajalcu oziroma pri uvozniku ali pooblaščenem servisu. Vseeno vam bomo v Hobi Studiu za izdelke z garancijo, kupljene pri nas, z veseljem pomagali pri uveljavitvi garancije.

V garancijskem roku mora kupec:

  • Izpolniti obrazec za uveljavljanje garancije, ki se nahaja tukaj.
  • Izdelek, za katerega uveljavlja garancijo, lahko pošlje prodajalcu s priporočeno pošto ali dostavno službo na naslov Ivertek d.o.o., Gorenjska cesta 12b, 1215 Medvode. Izdelek pošlje skupaj z obrazcem za uveljavljanje garancije in garancijskim listom.
  • Izdelek, za katerega uveljavlja garancijo, lahko prinese osebno na sedež podjetja na naslov Gorenjska cesta 12b, 1215 Medvode. Izdelku priloži obrazec za uveljavljanje garancije in garancijski list.

Priporočamo vam, da ste pri naročilu razreza plošč zelo pozorni in natančni, da bodo vaše meritve pravilne, saj se boste tako izognili mnogim nevšečnostim in težavam pri vašem nadaljnjem delu. Izdelek, ki bi bil napačno izdelan v našem podjetju, bomo v najkrajšem možnem času nadomestili z novim. V primeru, da kupec pri oddaji naročila razreza plošč naredi napako (npr. napaka pri merjenju), le-ta ni upravičen do reklamacije. Izdelek v tem primeru predelamo le proti plačilu.

PRITOŽBE IN SPORI

Oddaja pritožbe

Podjetje Ivertek d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Podjetje se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost in vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Postopek obravnave pritožbe je zaupen, podjetje Ivertek d.o.o. pa si v največji možni meri prizadeva za ugodno rešitev pritožbe.

Pritožba se odda preko elektronske pošte na naslov info[@]hobistudio.si ali pisno na sedež podjetja Ivertek d.o.o., Gorenjska cesta 12b, 1215 Medvode.

Podjetje bo v petih delovnih dneh potrdilo, da je prejelo pritožbo, sporočilo kupcu, kako dolgo jo bo obravnavalo, in ga vseskozi obveščalo o poteku postopka. Ivertek d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si podjetje prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Podjetje Ivertek d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

Z registracijo uporabniškega računa, opravljenim nakupom, prijavo na e-novice ali s poslanim povpraševanjem podjetju Ivertek d.o.o., Gorenjska cesta 12b, 1215 Medvode posredujete osebne podatke, ki jih podjetje zbira in obdeluje skladno s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov in veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Zavezujemo se, da bomo varovali zaupnost podatkov, ki nam jih posredujete in jih bomo uporabljali izključno za namen, za katerega so nam bili posredovani. Storili bomo vse potrebno, da bo zaupnost podatkov in zasebnost uporabnikov zaščitena pred morebitnimi kršitvami in zlorabami.

Katere osebne podatke zbiramo in obdelujemo?

Vse obiskovalce naše spletne strani spremljamo s pomočjo t. i. piškotkov. Ko obiščete našo spletno spletno stran, avtomatično spremljamo splošne podatke (vrsta spletnega brskalnika, obiskane strani, povprečen čas obiska na spletni strani, vrsta naprave, s katero dostopate do spletne strani). Te podatke uporabljamo izključno za spremljanje in analizo obiska naše spletne strani ter posledično načrtovanje izboljšav in marketinških aktivnosti.

  • Ob registraciji uporabniškega računa se strinjate, da z vaše strani pridobimo tudi: Ime in priimek, elektronski naslov, naslov za dostavo, telefonsko številko, uporabniško ime in geslo v šifrirani obliki; davčno številko, če ste pravna oseba.

Te podatke potrebujemo, da lahko vodimo vaš uporabniški račun. Če ste z uporabniškim računom opravili nakup, osebne podatke uporabimo tudi za obdelavo vašega naročila (obveščanje o prejemu naročila, o odpremi naročila, spremljanje plačila itd.). Osebne podatke hranimo do vašega preklica oziroma izbrisa uporabniškega računa.

  • Ob nakupu (z registracijo ali brez registracije uporabniškega računa) se strinjate, da z vaše strani pridobimo tudi: Ime in priimek, elektronski naslov, naslov za dostavo, telefonsko številko; davčno številko, če ste pravna oseba.

Te podatke potrebujemo, da lahko uspešno obdelamo vaše naročilo (obveščanje o prejemu naročila, o odpremi naročila, spremljanje plačila itd.). Osebne podatke hranimo skladno z zakonsko določenimi roki, ki zadevajo reklamacije, uveljavljanje odškodninskih zahtev in hrambo računovodske dokumentacije.

  • Ob prijavi na e-novice se strinjate, da z vaše strani pridobimo tudi: Ime, priimek in elektronski naslov

Osebne podatke potrebujemo, da lahko z vami občasno stopimo v stik in vam predstavimo naše informacije, nasvete in ponudbo. Podatke hranimo do vašega preklica.

  • Ob oddaji povpraševanja se strinjate, da z vaše strani pridobimo tudi: Ime in priimek, telefonsko številko, elektronski naslov; davčno številko, če ste pravna oseba.

Osebne podatke potrebujemo, da lahko z vami stopimo v stik in vam pripravimo ponudbo za naše izdelke ter storitve. Pripravljene ponudbe in z njimi povezane osebne podatke hranimo 5 let zaradi internih potreb po zagotavljanju primerjave kalkulacij, analize cen storitev in podobno.

NAMEN:
Vaše osebne podatke zbiramo in uporabljamo samo za namen, za katerega ste nam jih posredovali.

PRAVNA PODLAGA:
Osebne podatke zbiramo na podlagi pogodbenega sodelovanja ali na podlagi vašega soglasja.

SHRANJEVANJE PODATKOV:
Osebne podatke, ki ste nam jih poslali v okviru pogodbenega sodelovanja (oddaja naročila oziroma nakup), hranimo v skladu z veljavno zakonodajo. Osebne podatke, ki ste jih posredovali ob oddaji povpraševanja, hranimo 5 let. Osebne podatke, ki ste nam jih posredovali ob registraciji uporabniškega računa in ob prijavi na e-novice, hranimo do vašega preklica. Soglasje za obdelavo osebnih podatkov lahko kadarkoli prekličete.

POSREDOVANJE OSEBNIH PODATKOV:
Osebne podatke obdelujemo za lastne namene in jih ne posredujemo tretjim osebam ali organizacijam. Prav tako vaših podatkov ne posredujemo izven držav EU. Vaše podatke posredujemo izključno nekaterim pogodbenim partnerjem za zagotavljanje našega nemotenega poslovanja (npr. pogodbene dostavne službe, računalniški inženiring za vzdrževanje računovodskega programa).

VAŠE PRAVICE:
V skladu s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov imate pravico do seznanitve o tem, kakšne podatke o vas zbiramo. Poleg tega imate pravico do popravka podatkov, pravico do omejitve obdelave, pravico do izbrisa podatkov ter pravico do prenosljivosti podatkov.

Če želite uveljavljati katerokoli od teh pravic, nam pošljite pisni zahtevek in v njem navedite ime, priimek ter elektronski naslov. Zahtevek lahko pošljete po elektronski pošti na naslov info[at]hobistudio.si ali po navadni pošti na naslov:

Ivertek d.o.o.
Gorenjska cesta 12b
1215 Medvode

Pravico imate tudi do pritožbe nad obdelavo osebnih podatkov, ki jo predložite Informacijskemu pooblaščencu.

O PIŠKOTKIH

Piškotki so male besedilne datoteke, ki jih večina spletnih mest shrani v naprave uporabnikov, s katerimi dostopajo do interneta. Sam piškotek ne vsebuje ali zbira informacij. Če pa ga prebere strežnik skupaj s spletnim brskalnikom, je to lahko spletnemu mestu v pomoč pri izvajanju uporabniku prijaznejših storitev – na primer tako, da se spomni prejšnjih nakupov ali podatkov o uporabnikovem računu. Samo strežnik, ki je poslal piškotek, lahko prebere in uporablja ta piškotek.

Na spletnem mestu, vrednem zaupanja, lahko tako piškotki obogatijo izkušnjo. Interakcija med spletnim uporabnikom in spletnim mestom je tako s pomočjo piškotkov hitrejša in enostavnejša.

Nekaj konkretnih primerov uporabe piškotkov:

  • za boljšo uporabniško izkušnjo spletne strani obiskovalcem prilagodimo prikaz vsebine glede na pretekle obiske
  • za shranjevanje izbire pri ustvarjanju ožjega izbora naprav in ponudbe ter njihove primerjave
  • na delih spletnih mest, kjer je potrebna prijava, vas ohranimo prijavljene
  • za prepoznavanje vaše naprave (računalnik, tablica, mobitel), ki omogoča prilagajanje prikaza vsebine vaši napravi
  • za spremljanje obiska, kar omogoča preverjanje učinkovitosti prikaza vsebin in ustreznosti oglasov ter stalno izboljšavo spletnih strani
  • za delovanje določenih storitev so nujni (npr. spletne banke, spletne trgovine in druge oblike e-poslovanja, …)

Kako upravljati in onemogočiti piškotke na osebnem računalniku?

Shranjevanje piškotkov je pod vašim popolnim nadzorom, saj lahko v brskalniku, ki ga uporabljate, hranjenje piškotkov omejite ali onemogočite. Za informacije o nastavitvah za piškotke izberite spletni brskalnik, ki ga uporabljate.
Chrome
Firefox

Microsoft Edge

Safari (stran v angleškem jeziku)

Če piškotke izključite, so lahko nekatere možnosti spletne strani onemogočene.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Vsebino, objavljeno v spletni trgovini Hobi Studio, je dovoljeno uporabljati in reproducirati le v nekomercialne namene, pri čemer je potrebno ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah.

V spletni trgovini Hobi Studio si prizadevamo, da so vsi podatki v zvezi z izdelki (lastnosti, rok dobave, cena) ažurni in točni. Kljub temu včasih lahko pride do tako hitrih sprememb, da jih ne uspemo implementirati na naši spletni strani. V tem primeru kupca kontaktiramo in ga seznanimo s spremembo, hkrati pa mu omogočimo odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega izdelka.

Trudimo se, da so fotografije izdelkov čim bolj natančne in reprezentativne, vendar jih je vseeno potrebno jemati kot simbolične. V primeru morebitnih razlik med barvnimi odkloni in dejanskimi izdelki, to ne vpliva na lastnost izdelka.

Pridržujemo si pravico do tiskarskih napak. Pridržujemo si pravico, da splošne pogoje poslovanja spremenimo kadarkoli, kakorkoli in brez predhodnega opozorila.

Splošni pogoji naročanja so v pdf obliki na voljo tukaj.